THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 14, 2010

Jangan menangis!!

Ya Allah..
hanya padaMu aku memohon

ampunkanlah aku

kuatkanlah aku

kenapa sebegini mudah

air mata ini laju menitis kali ini

Aku sedar siapalah aku,

hambaMu yang hina,

yang sekadar melempiaskan perasaan pada makhluk ciptaanMu jua

seharusnya air mata ini ku khaskan kepada Mu

mencari cinta kudus dari Mu

Astagfirullah..

Ya Allah Ya Tuhan Yang Maha Agung

Sesungguhnya Engkau adalah sebaik baik perlindungan

lindunglah aku dalam rahmat Mu..

mencari cinta hakiki dariMu itulah lebih berharga

dari cinta insani yang tak kekal lama

setelah itu, bimbinglah aku

tuntunlah aku mencari ADAM yang terbaik untukku

demi namaMu, Ya Allah..

moga cinta yang ku temui

adalah cinta yang diredhaiMu..

Aminnnn..
  

nukilan: missNWA

*** seyesly, takut sangat terlanjur mengejar cinta manusia, yg entah camne hakikatnyer.. mudah sgt terjerat.. Ampuni aku, pegangilah aku Wahai Pemilik Nyawaku.. moga cinta yg ditemui diredhaiMu..ikhlas mencintai & dicintai.

0 comments: